spot_img

[Video] Penunggang Motor Berhadapan Dengan Detik Paling Cemas

- Advertisement -

Boleh dikatakan setiap hari akan ada kemalangan jalan raya. Tidak kisahlah motosikal, kereta, mahupun lori. Semua ni atas sikap pengguna jalanraya yang tidak bertamadun dan pentingkan diri sendiri tanpa menghiraukan keselamatan pengguna lain.

Kalau dah ada sikap pentingkan diri, keselamatan diri sendiri pun tak jaga, ini kan pula nak jaga keselamatan orang lain.

Tular di Facebook, satu rakaman video seorang pemandu kereta dan penunggang motosikal yang hampir berlanggar di sebuah jalan di sekitar Bahau baru-baru ni.

- Advertisement -

Kejadian yang dirakam betul-betul mengejutkan dan menimbulkan pelbagai pandangan netizen yang menonton video ni.

Reaksi Orang Ramai

Harap pihak berwajib asahh bakat adik tu akan dtg mgkin dia wakil negara.

Fuhhhhh…dgn helmet tak pakai naik berdua pulak tu. Apa pun mesti ketaq lutut punya. Anda bernasib baik dapat mengelak dgn aksi yg bukan semua dapat buat.

- Advertisement -

Dua2 mangkuk berayun. Kesalahan pemandu kereta ditutup oleh kesalahan yg dilakukan penunggang moto.

Kereta tu buat illeegal uturn..motor tu pun laju kat kwsn kedai2..helmet tarak..lesen diragul ada..dua2 pun ada salahh masing2….nyarls tak tembungg.

Kalu lnggar pn ..takut adik tu akn diperslahkan….helmet tak dak. sah2 lesen pn msty takdak..so ibubapa adik tu akn dikcam kaw2 oleh netizen kalu jdi apa2..so nseb tak jdi apa2.

- Advertisement -

Menteri belia dan sukan ini lh pelumbaa yg terbaik bukan cap ayam punya ni ape lg harap jemput lh dia ke litar ni buat latihan.

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL