spot_img

Dah tak baling barang, staf J&T buat kerja ‘lemah lembut’ dipuji netizen

- Advertisement -

Sebelum ini tular di media sosial mengenai pekerja syarikat penghantaran barang J&T yang membaling barang pelanggan selepas did4kwa mog0k selain terdapat beberapa 1su dalaman.

Terbaru menerusi perkongsian di aplikasi TikTok milik seorang lelaki bekerja di syarikat kurier tersebut, dia telah memuat naik satu video memaparkan dirinya sedang bekerja dengan penuh berhemah.

Dah tak baling barang

- Advertisement -

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur dengan aksi lelaki tersebut yang berlemah lembut dan memesan agar sentiasa menjaga barang pelanggan dengan baik.

Selain itu, mereka juga mengakui meskipun J&T pernah melakukan ‘kontr0versi’ namun masih tetap menjadi pilihan kerana perkhidmatan yang laju dan pantas.

Kan bagus kalau dulu macam ini

Sopan sangat tu! J&T tetap di hati

- Advertisement -

Kerja elok2 bang!

Macam ini kan bagus! Tak baling-baling barang. Pelanggan pun gembira barang sampai cepat dan elok. Bagus teruskan tindakan seperti ini.

- Advertisement -

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Nak macam-macam info? Join Group Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini?

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL