spot_img

S3ram, Ayah Dapat Rakam Detlk Detlk Anak Beliau Kena Gnggu Dengan Entlti Mlsteri. Slap Ada Tarlk Kakl Lagl

- Advertisement -

Sebuah video yang tular menunjukkan seorang bapa berk.ongsikan saat men.akutkan apabila anaknya dit.arik ke bawah katil oleh satu en.titi m.isteri

Rakaman dari kamera di bilik tidur bayi tersebut menunjukkan kanak-kanak itu sedang berb.aring di hujung katilnya sambil berm.ain dengan permainan ketika jam menunjukkan pukul 11:37 malam.

Kanak-kanak itu juga dapat didengari bercakap seorang diri dan ke.tawa sebelum turun dari katilnya dan menjenguk ke bawah.

- Advertisement -

Klip video yang dimuat naik oleh pengguna Tik.Tok joshdean0222 itu disertai dengan kapsyen, “Anak perempuan aku dit.arik ke bawah katil.”

Menurut lelaki itu juga, isterinya pada awalnya berpendapat bahawa anak mereka mer.angkak ke bawah katil sendiri, namun setelah diperhatikan memang jelas bahawa kanak-kanak itu dit.arik kerana kakinya tidak mencecah lantai.

- Advertisement -

Malah dalam video itu juga dapat didengari budak perempuan itu p.anik dan memanggil ibunya sambil m.enangis ketika dia dit.arik ke bawah.

Rakaman tersebut yang turut diiringi muzik lama dari permainan kanak-kanak itu membuat ramai m.eremang. Malah apabila video tersebut dibesarkan, bapa kanak-kanak itu menunjukkan terdapat ada tangan yang m.enarik anaknya.

- Advertisement -

Rata-rata netizen menyuruh lelaki berkenaan bersama isterinya memerhatikan apa-apa per.ubahan ke atas anak mereka untuk mengetahui jika e.ntiti itu masih bersama budak perempuan itu.

Malah ada juga yang berpendapat bahawa e.ntiti tersebut b.erniat j.ahat kerana cuba berp.ura-p.ura baik dengan kanak-kanak itu untuk m.enarik perh.atiannya sebelum m.enakutkan budak tersebut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

Nak macam-macam info? Join Group Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini?

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL