spot_img

“Raya Tahun Ni Rumah Mak Tak Dapat, Rumah Mertua Pun Tak Dapat.” Konstabel ᴍᴀᴜᴛ ᴛᴇʀᴛᴇᴍʙᴀᴋ

- Advertisement -

BERITA tentang kejadian seorang anggota polis berpangkat konstabel ᴍᴇɴɪɴɢɢᴀʟ ᴅᴜɴɪᴀ dipercayai kerana ᴛᴇʀᴛᴇᴍʙᴀᴋ oleh rakan sendri di rumah sewa semalam benar-benar mengejutkan.

ᴍᴀɴɢꜱᴀ, Norhalim Tumiran, 25, baru bertugas di Unit Ronda Bermotorsikal (URB) Jabatan Pencegahan ᴊᴇɴᴀʏᴀʜ dan Keselamatan Komuniti (JPJKK) Ibu Pejabat Polis Daerah Sibu kurang dari sebulan sebelum kejadian yang ᴍᴇʀᴀɢᴜᴛ ɴʏᴀᴡᴀɴʏᴀ itu.

Luahan terakhir di status FB

ᴍᴀɴɢꜱᴀ yang berasal dari Pahang telah ᴍᴇɴɪɴɢɢᴀʟᴋᴀɴ seorang isteri dan seorang anak kecil berusia lebih setahun.

- Advertisement -

Apa yang menyentuh hati adalah status terakhirnya di Facebook apabila memaklumkan tahun ini tidak dapat beraya bersama keluarga, baik di rumah keluarga sendiri mahupun keluarga mertua kerana tugas.

Baru sambut anniversary

ᴍᴀɴɢꜱᴀ yang sudah dua tahun mendirikan rumah tangga juga baru sahaja menyambut hari ulang tahun perkahwinan pada pertengahan April lalu.

- Advertisement -

Rupanya dua-dua tempat tak dapat beraya

Melihat dari status terakhir ᴍᴀɴɢꜱᴀ, ramai warganet mulai memenuhi ruangan komen dengan mengucapkan takziah kepada seluruh ahli keluarga anggota polis berpangkat kostabel itu.

Masing-masing meluahkan rasa sedih apabila mengenangkan pemergiannya yang jauh dari keluarga dan dihujung Ramadan ini. Mereka juga sempat memanjatkan doa berharap agar ʀᴏʜ allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

- Advertisement -

Salam takziah buat isteri & keluarga

Macam ada makna posting ni

Rupanya allahyarham beraya disana

Reaksi warga facebook

Nak macam-macam info? Join Group Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL