spot_img

Grup Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini Tular Rakyat Malaysia Bersatu Kecam ᴢɪᴏɴɪꜱ Di Laman Sosial

- Advertisement -

SEKIRANYA anda aktif menggunakan Facebook sekitar tahun lalu, pastinya anda cukup tahu dengan kemunculan Facebook Group yang menjadi serbuan para netizen iaitu grup Masak Apa Tak Jadi Hari Ini Dan Riak Apa Hari Ini.

Mengumpulkan koleksi masakan yang gagal daripada netizen beserta caption yang menggelikan hati membuatkan grup ini berjaya mengumpul lebih 500,000 ahli dalam tempoh seminggu sahaja.

Begitu juga dengan grup Riak Apa Hari Ini yang muncul menjadi hiburan terbaharu netizen untuk mengumpulkan perkongsian-perkongsian riak daripada para netizen.

- Advertisement -

Kini muncul pula grup baru yang mengumpulkan rakyat Malaysia yang bersatu mengecam ʏᴀʜᴜᴅɪ ᴢɪᴏɴɪꜱ di laman ꜱᴏꜱɪᴀʟ.

Grup yang dimaksudkan adalah grup Nak Kecam Apa Hari Ini. Setakat artikel ditulis, grup ini sudah mulai mengumpul lebih 30,000 ahli.

Kebanjiran perkongsian netizen yang mengecam serangan pihak ʏᴀʜᴜᴅɪ ᴢɪᴏɴɪꜱ secara tidak langsung antara yang menyumbang kepada peningkatan para ahli grup ini.

- Advertisement -

Buat anda yang ingin mengikuti perkembangan grup yang sedang trending ketika ini, anda boleh klik Nak Kecam Apa Hari Ini untuk melihat perkongsian-perkongsian netizen yang dikongsikan di grup tersebut.

Ramai netizen meninggalkan banyak komen yang menyatakan kecaman sehingga menyebabkan kemarahan beberapa pengendali akaun media sosial terbabit.

- Advertisement -

Rata-rata rakyat Malaysia berbilang kaum dan agama mendesak supaya ɪꜱʀᴀᴇʟ menghentikan tindakan kejam selain berharap penduduk di seluruh dunia tidak menutup mata atau berdiam diri terhadap ᴋᴇᴢᴀʟɪᴍᴀɴ tersebut.

Sudah pasti ia akan memanjangkan ᴘᴇɴᴅᴇʀɪᴛᴀᴀɴ yang dirasai rakyat ᴘᴀʟᴇꜱᴛɪɴ menjelang Syawal ini.

Bagi yang ingin masuk ke grup ini nanti seeloknya menjaga penulisan supaya tidak terlalu mengikut emosi agar akaun Facebook anda tidak dinyah aktif oleh pihak Facebook.

Reaksi komen warga maya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL