spot_img

(Video) Gelagat Jep Sepahtu Melayan Anak-Anaknya Dirumah Dengan Melukis Menghiburkan Peminat

- Advertisement -

JEP Sepahtu sangat sinonim dengan masyarakat Malaysia. Dia dikenali sebagai seorang yang sangat kelakar. Lawaknya juga tidak dibuat buat bagi menghiburkan peminatnya.

Jep yang kini berkhidmat sebagai pelawak dan penyampai radio itu juga dilihat tidak suka menimbulkan sebarang kontroversi sepanjang kariernya, sebaliknya suka menghiburkan orang sekelilingnya dengan lawak spontan.

Musim-musim PKP ini kita seharusnya memperkukuhkan lagi hubungan bersama keluarga. Ini kerana ramai kalangan rakyat Malaysia yang diarahkan bekerja dari rumah dikelilingi oleh ahli keluarga sendiri. Inilah peluang yang terbaik untuk mengeratkan hubungan sesama keluarga tercinta.

- Advertisement -

Semalam video yang dimuat naik oleh isterinya, Sari Yanti itu di laman Instagram miliknya mendapat lebih 400ribu tontonan dengan pelbagai reaksi komen dari peminat-peminat mereka. Mereka terhibur dengan cara Jep melayani anak-anaknya.

Jep dilihat melayani anak-anaknya dengan membuat teka-teki dari lukisannya untuk menguji daya imaginasi dan kreatif mereka.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti)

Suka tengok video family ni

- Advertisement -

Turtle rupanya

- Advertisement -

 

Simple tapi bahagia

Rindu JKK

Confuse tengok buku lain gambarnya

Soulmate sangat!

Mamanya lagi terhibur

Itu adalah salah satu contoh aktiviti yang kita boleh lakukan bersama keluarga dengan hanya duduk dirumah sahaja. Tidak perlu keluar berjalan-jalan mendedahkan risiko kesihatan diri dan keluarga yang tersayang.

Bukan susah pun kan?

Mungkin anda juga mempunyai idea tersendiri yang kreatif untuk menghiburkan suasana dalam rumahtangga anda. Maklumlah, keadaan pandemik sekarang ini yang kita tidak tahu pengakhirannya bila, eloklah kita manfaatkannya dengan merapatkan hubungan keluarga.

Nak macam-macam info? Jom join group Nak Kecam Apa Hari Ini?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL