spot_img

Aksi Rider Layan Selekoh Macam MotoGP ᴄᴜʀɪ Tumpuan Ramai

- Advertisement -

SEJAK penggunaan dashcam pada kenderaan semakin meluas, ramai netizen berkongsi rakaman-rakaman video yang tidak sangka ianya berlaku di dalam negara kita sendiri. Lebih lagi melibatkan rider food delivery yang semakin mendapat permintaan di kalangan orang ramai ketika PKPD ini.

Terbaharu, tular satu rakaman video dashcam seorang pengguna jalan raya menunjukkan seorang rider GrabFood yang datang secara tiba-tiba mengambil selekoh sambil ‘corner baring’.

Aksi rider tersebut yang mengambil selekoh seperti seorang pelumba motosikal MotoGP telah ᴍᴇɴᴄᴜʀɪ tumpuan orang ramai. Rata-rata mereka terhibur dengan GrabFood tersebut kekal ‘steady’ sewaktu mengambil selekoh dengan laju.

- Advertisement -

Anda boleh baca lagi komen-komen menghiburkan yang orang ramai kongsikan setelah menonton rakaman video dashcam ini.

- Advertisement -

- Advertisement -

Walaupun perkhidmatan penghantaran makanan perlu menghantar makanan tepat pada waktunya dengan secepat yang mungkin, pastikan kita dahulukan keselamatan diri sendiri dan pengguna jalan raya yang lain.

“Kerana sekali dah ‘bersepah’, tak jadi apa dah.”

Rakaman yang tular

SOLIDARITI RAKYAT: KEMPEN BENDERA PUTIH. Join Group Facebook Kempen Rakyat Malaysia Kibarkan Bendera Putih

Anda dipelawa untuk menyertai group facebook ini untuk menjadi “Wartawan Rakyat” menyalurkan informasi tentang rumah-rumah yang memasang bendera putih.

Nak macam-macam info? Join Group Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini?

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL