spot_img

ᴘᴀʀᴀʜ Dah Berangan Naik Flight Pemuda Ni

- Advertisement -

ANTARA salah satu perkara yang paling dirindui ramai pada waktu pandemik ini sudah semestinya melancong ke luar negara.

Buktinya, ramai yang dilihat sudah mula throwback gambar dan video lama mereka semasa travel di negara lain sebelum wabak Covid-19 melanda seluruh dunia tahun lalu.

Malah, ada yang terlalu gian nak berjalan sehingga membuat content di rumah sendiri berangan seperti berada di lapangan terbang kerana rindukan suasana di sana.

- Advertisement -

Seperti video seorang pemuda yang viral di laman ᴛɪᴋᴛᴏᴋ ini apabila dia berlakon di rumahnya yang dijadikan lapangan terbang ᴍᴇɴᴄᴜʀɪ tumpuan ramai.

Rindu travel punya pasal, sanggup angkat bagasi dan passport berlakon dekat luar rumah.

Menerusi video yang dimuat naik oleh pemuda bernama Hadrey Ali, kelihatan dia berada di luar kawasan rumahnya bersama pakaian lengkap seperti ingin pergi bercuti.

Dia juga dilihat membawa sebuah bagasi sambil memegang passport di tangannya. Apa yang lebih menghiburkan adalah dia siap memegang bil elektrik yang dijadikan sebagai tiket penerbangannya mengundang tawa ramai.

- Advertisement -

Lakonannya yang memaparkan prosedur di lapangan terbang sehingga masuk ke dalam pesawat diiringi dengan rakaman audio pengumuman di sana ternyata membuatkan ramai turut rindu nak travel.

- Advertisement -

“I understand how you feel, ni betul-betul demam rindu nak travel. Bil TNB pun jadilah bang hahaha” – Netizen

Ketika artikel ini ditulis, video tersebut telah berjaya mendapat sehingga 895.5K views, 111.3K likes dan 7.7K shares di TikTok.

Tinjauan di ruangan komen pula mendapati rata-rata netizen turut berdekah melihat gelagat pemuda itu yang berangan pergi bercuti sampai sanggup melakonkan situasi itu semula. Ramai juga yang meluahkan rasa rindu ingin travel sama sepertinya.

Berikut di bawah adalah antara komen menarik daripada netizen di ᴛɪᴋᴛᴏᴋ:

Lepas tengok video dia, terus buka gallery dalam phone tengok balik gambar masa travel dulu-dulu. Rindu!

Rakaman yang tular

SOLIDARITI RAKYAT: KEMPEN BENDERA PUTIH. Join Group Facebook Kempen Rakyat Malaysia Kibarkan Bendera Putih

Anda dipelawa untuk menyertai group facebook ini untuk menjadi “Wartawan Rakyat” menyalurkan informasi tentang rumah-rumah yang memasang bendera putih.

Nak macam-macam info? Join Group Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini?

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL