spot_img

Tular Rakaman Anak Kantoi Mengurat Jiran Sebelah Dengan Ibu

- Advertisement -

PASTI semua orang mahu mempunyai hubungan percintaan dengan orang yang mereka suka betul tak?

Tetapi, itu semua bergantung kepada nasib masing-masing. Mungkin ada sesetengah orang impian mereka menjadi nyata selepas bertungkus lumus untuk cuba mengenali pasangan mereka itu.

Sama seperti video yang tular di ᴛɪᴋᴛᴏᴋ baru-baru ini apabila seorang ibu sempat merakam gelagat anak lelakinya yang cuba untuk mengurat anak jiran sebelah ᴍᴇɴᴄᴜʀɪ tumpuan ramai.

Rakam gelagat anak yang berusaha untuk mengambil hati jirannya

- Advertisement -

Menerusi video tersebut, kelihatan seorang wanita yang juga merupakan ibu itu berkongsi gelagat anak lelakinya yang mahu mengurat anak dara jiran sebelah.

Wanita itu pada mulanya meminta agar anak lelakinya itu untuk menghantar laksa ke rumah jiran mereka. Namun, sebaik saja mendengar permintaan itu muka anak lelakinya berubah ke arah teruja dan tidak sabar mahu menghantarnya.

Apa yang lebih melucukan adalah anak lelakinya itu siap memakai kopiah lagi semasa mahu menghantar makanan tersebut kononnya mahu mengambil hati jirannya itu. Malah, si ibu sempat bergurau dengan anaknya dengan mengatakan dia hipokrit kerana mengubah penampilannya itu.

- Advertisement -

“Imagine that girl seeing this on ᴛɪᴋᴛᴏᴋ” – Netizen

Dalam pada itu, tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut memuji bonding di antara hubungan ibu dan anak itu. Malah, ada yang berharap agar video ini dapat dilihat sendiri oleh jirannya itu.

Ketika artikel ini ditulis, video berkenaan telah meraih 393.9K views, 42.9K likes dan 723 comments di ᴛɪᴋᴛᴏᴋ.

Berikut di bawah adalah antara komen menarik daripada netizen di ᴛɪᴋᴛᴏᴋ:

- Advertisement -

Semangat betul ya nak hantar makanan tu.

Rakaman yang tular 1

Rakaman yang tular 2

SOLIDARITI RAKYAT: KEMPEN BENDERA PUTIH. Join Group Facebook Kempen Rakyat Malaysia Kibarkan Bendera Putih

Anda dipelawa untuk menyertai group facebook ini untuk menjadi “Wartawan Rakyat” menyalurkan informasi tentang rumah-rumah yang memasang bendera putih.

Nak macam-macam info? Join Group Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini?

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL