spot_img

Berpisah Selepas 70 Tahun Hidup Bersama, Wajah Sayu Lelaki Di Pusara Isteri Undang Sebak

- Advertisement -

KEHILANGAN insan tersayang ibarat separuh ɴʏᴀᴡᴀ di bawa pergi, apatah lagi insan tersebut sudah berada di sisi bertahun-tahun lamanya. Segala suka ᴅᴜᴋᴀ dan jerit perih dalam rumahtangga dilalui bersama. Namun kini semuanya tinggal kenangan.

Demikian lah situasi yang dialami seorang warga emas ini yang kehilangan isteri buat selama-lamanya akibat sakit tua.

- Advertisement -

Selepas 70 tahun melayari alam rumah tangga bersama, kini tinggal dia keseorang, sepi tanpa ada lagi kedengaran gelak tawa dan rajuk manja isteri tersayang.

Perkongsian video yang dimuat naik Inneke Santoso di ᴛɪᴋᴛᴏᴋ menjentik emosi ramai bila mana melihat kesedihan pada wajah datuknya itu yang banyak menghabiskan masa dengan termenung.

- Advertisement -

Perkongsian tersebut mendapat reaksi ramai yang rata-rata melahirkan rasa sayu dan sedih dengan situasi yang berlaku pada warga emas tersebut. Apatah lagi, warga emas itu dilihat enggan meninggalkan pusara isteri kesayangannya itu.

Video:

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom join group Nak Kecam Apa Hari Ini?

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL