spot_img

Pemuda Nak “Melabur” Buang Rasa Malu Atas Highway Minta Izin Polis

- Advertisement -

KITA pasti pernah mengalami pengalaman atau detik-detik cemas semasa dalam perjalanan di dalam kenderaan baik jalan jauh ataupun dekat. Kisah yang ingin dikongsi ini adalah cerita cemas seorang pemuda yang ingin ke tandas tetapi tiba pada masa yang tidak sesuai.

Apabila dalam keadaan terdesak otak kita kadang-kadang akan tiba-tiba menjadi kreatif untuk menyelesaikan masalah tersebut dengan baik.

Perut Buat Hal Pulak Atas Federal Highway, Dahlah Tengah Tak Tahan

Kisah situasi di atas samalah dengan cerita yang terjadi kepada seorang pemuda ini yang ketika masih dalam suasana kesesakan lalu lintas di lebuh raya, tiba-tiba dia terasa ingin “melabur”.

- Advertisement -

Cerita ini dirakam oleh seorang pengguna TikTok menerusi rakaman berdurasi 30 saat di aplikasi tersebut. Dia terpaksa berhentikan kereta serta merta kerana kawannya mengadu ingin membuang air.

Kalau Abang Polis Tak Sporting Memang “Melaburlah” Member

Nasib baik pemuda itu nampak ada beberapa tandas bergerak untuk kemudahan pihak polis yang bertugas dalam sekatan jalan raya. Pemuda itu dalam keadaan huru hara terus keluar dari kereta dan menyeberangi jalan sebelah. Tanpa rasa segan silu pemuda itu meminta izin dahulu kepada salah seorang pegawai polis trapik sebelum meneruskan “hajatnya”.

Masa Ni Dah Mula Rasa Berpeluh Dan Bulu Roma Semua Tegak Sebab Lama Menahan

- Advertisement -

Melihat ke dalam ruangan komen, rata-rata warga maya turut ikut sama rasa terhibur melihat gelagat pemuda itu. Meskipun dalam masa sama berasa ketawa dan lucu, mereka faham situasi tersebut memang boleh berlaku kepada sesiapa sahaja.

Reaksi warga maya

Besar hajat tu sampai berlari-lari

Ni kalau duduk kat dalam aircond pun boleh berpeluh ni.

- Advertisement -

Rakaman yang tular

@giizzzzzziitermiizzziiJEMM KT FADERAL JARANG TAK OP 😓 KALAU TAK PANCIT MEMBER 🤣##fypシ ##fypdongggggggg ##fypmalaysia

♬ suara asli – [email protected]

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL