spot_img

Takut Tercabut Je Pipi Tu Ditarik-Tarik – Hairul Hazreen

- Advertisement -

PERKEMBANGAN dan inovasi terus dilakukan oleh aplikasi media sosial di Instagram. Salah satunya, yang terbaru adalah, Instagram telah memperkenalkan suatu fitur di Instagram iaitu Reel yang menyerupai aplikasi TikTok.

Semestinya ramai pengguna memanfaatkan peluang ini untuk membuat konten-konten yang menarik. Ia seakan-akan dengan TikTok Reel membolehkan pengguna Institusi untuk membuat video pendek yang boleh diberikan musik dan dan dapat dikongsi bersama kawan, pengikut mahupun ia boleh ditonton secara umum oleh pengguna Instagram.

Siapa tidak kenal dengan Pelawak Lan PetPet yang kadangkala sering menimbulkan beberapa kontroversi akan tetapi tidak dinafikan bahawa beliau sememangnya berbakat dari segi bidang lakonan, nyanyian dan juga bakat mengeluarkan bunyi dari mulut yang menyerupai bunyi trompet ataupun Donald Duck.

- Advertisement -

Terbaru, Hairul Hazreen, pelakon utama Paskal, berkongsi dengan peminatnya di Reel Instagram mengenai zaman kecilnya.

“Dulu masa kecil-kecil selalu buka tape konsert Senario, saya asyik ulang-ulang je abang @lanpetpet fight bunyi dengan ahli musik, tak sangka dah besar dapat berlakon dengan beliau.”

Lihat video penuh dibawah ;

- Advertisement -

Rata-rata, ramai penonton yang melihat aksi  Hairul dengan Lan PetPet terhibur termasuklah pelakon Ummi Nazeera. Bagaimanapun Hairul mengakui susah untuk membuat bunyi Donald Duck tersebut walaupun telah mencuba dari kecil.

- Advertisement -

Pelakon KL Vampires Mustaqim Bahadon juga terhibur dengan gelagat Hairul Hazreen yang cuba meniru Lan PetPet. Hairul juga menambah, mereka selalu menghiburkan kita disuatu masa dahulu sebelum kemunculan pelawak-pelawak yang baru.

Gigih tengok video berulang-ulang

Takut tercabut je pipi tu di tarik-tarik

Walaupun telah sekian lama Kumpulan Senario tidak bersiaran di televisyen, akan tetapi nama Senario masih menjadi sebutan dan masih terkenal di Malaysia. Ahli kumpulan tersebut terdiri daripada Saiful Apek, Lan PetPet, Yassin, Illya, Azlee dan juga Hamdan.

Nak macam-macam info? Jom join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL