spot_img

Setiap Kali Tuannya Bawa Balik Lauk, Si Bulus Kepochi Dengan “Dia Punya Teruja Tu”

- Advertisement -

GELAGAT beberapa ekor kucing milik seorang wanita ini menjadi perhatian ramai apabila perangai mereka yang suka menyibuk itu. Manakan tidak setiap kali tuannya bawa pulang lauk pasti akan nampak tiga ekor kucing ini berkumpul di depan sinki.

Sebelum ini video beberapa ekor si bulus ini nampak pelik siput yang diletakkan di dalam sinki pernah menjadi perhatian ramai. Berikut adalah rakaman yang pernah tular sebelum ini:

@shah_iedabenda x pernah tgk…mcm ni la, dia punya pelik tu x blh bwk bincang….haishhh anak3♬ TIKTOK HUDHAEFA RAFFA PERFORMANCE – HUDHAEFA RAFFA 3

- Advertisement -

Namun begitu, kali ini haiwan tersebut menyibuk di sinki kerana ada beberapa ekor ikan patin pula. Dalam rakaman tersebut kelihatan dua ekor si bulus kepochi sedang perhatikan ikan patin dalam sinki yang masih hidup. Telatah mereka ini telah membuatkan ramai terhibur. Berikut adalah video kucing ini yang cukup comel:

@shah_ieda##CapCut ada berani ke dengan ikan patin, nasib baik x kena libas, dengan siput sedut boleh la 😅😅😅

♬ Kasih Slow – Nonna 3In1

Lama nampaknya kucing-kucing ini perhatikan ikan patin tersebut. Agaknya apalah kesudahan si bulus kepochi ini ya? Apa-apa pun perkongsian rakaman oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun @shah_ieda ini telah meraih lebih 1.4 ribu tontonan dan 190 likes serta 30 komen.

- Advertisement -

Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman telatah haiwan ini di ruangan komen seperti berikut:

“Hahaha dia pelik agaknya tu sis” 

“Tengah aim nak serang arah mana dulu…”

- Advertisement -

“Memang betul lah…Dia punya nak tau tu tak boleh bawa bincang”

Nak macam-macam info? Jom join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL