spot_img

Tandas Khas Untuk Kucing Disediakan Di Pasar

- Advertisement -

TIDAK kira kucing jalanan mahu pun yang dipelihara, semuanya adalah sama sahaja di mata peminat dan pencinta haiwan ini.

Fizikal haiwan ini yang gebu dan berbulu halus serta seakan faham apa yang dikatakan menjadikan ia antara hidupan yang cukup rapat dengan manusia.

Bagaimanapun, baru-baru ini satu perkongsian yang memaparkan ‘binaan’ tandas khas untuk kucing disediakan di pasar. Dalam rakaman tersebut kelihatan satu kawasan lapang berpasir dan berpagar dengan papan tanda ‘tandas kucing’ tertera.

- Advertisement -

Difahamkan video yang dirakamkan itu adalah di sebuah pasar. Sebenarnya bagus juga ada inisiatif tandas khas untuk kucing berpagar sebegini, tidaklah nanti ada yang terpijak najis haiwan tersebut.

Berikut adalah perkongsian rakaman binaan tandas khas untuk haiwan ini:

@n.aliaaa___♬ original sound – Chris Andrian Yang
- Advertisement -

Wah, ini satu cara terbaik buat tandas untuk kucing ini!

Sekurang-kurangnya dapat juga memberi manfaat kepada orang lain supaya dapat mengelak dari melalui kawasan yang seringkali kucing menjadikan port ‘membuang’. Apa-apa pun perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 210 ribu tontonan dan 15.5 ribu likes serta 350 komen.

Rata-rata netizen meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian video ini di ruangan komen seperti berikut:

- Advertisement -

“Aku rasa sebab asal dia buat cemtu sebab kucing selalu pergi situ untuk membuang. Taknak orang lalu terpijak najis so diorang pagarkan”

“Senang tulis gitu. Tidak la nanti kalau kucing2 membuang kat situ, manusia sakit hati bising2. Dah terang2 tulis situ tandas kucing kan”

“Harap2 kucing tahu mana tandas laki perempuan”

 Nak macam-macam info? Jom join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL