spot_img

Misteri Makanan Hilang Dan Wanita Disangka “Hantu” Terungkai

- Advertisement -

BAYANGKAN rumah yang kita diami seorang diri sebenarnya diceroboh individu yang tidak dikenali dan tinggal bersama lebih seminggu lamanya.

Seramkan? Bukan saja menjadikan ruang sempit kabinet dapur sebagai tempat persembunyian, makanan yang ada habis dimakannya.

Memang pelik bila melihat stok makanan yang disimpan menyusut tiba-tiba, lagi menghairankan apabila semua barang seolah-olah diusik seseorang.

- Advertisement -

Bagi mereka yang peka dengan barangan yang dibeli atau disimpan, mesti boleh hidu jika ada sesuatu berubah daripada tempatnya.

Lapor dailystar.co.uk, keadaan mencurigakan itu dikongsikan seorang lelaki, Joe Cummings yang terkejut dengan penemuan rakaman video yang berjaya direkodnya.

- Advertisement -

Selebriti dari Manhattan, New York itu tergerak hati untuk memasang kamera di kawasan dapur bagi menyiasat punca kehilangan makanan di dapurnya.

Pada awalnya, beliau menyangkakan mungkin haiwan seperti rakun yang mencuri makanan, rupa-rupanya apa yang ditemui benar-benar mengejutkan!

Sosok tubuh seorang wanita dengan rambut mengerbang yang turun dari kabinet dapur memang menyeramkan.

- Advertisement -

Rupa-rupanya, ruang kabinet pada bahagian atas menjadi rumah wanita tersebut tanpa disedari sesiapapun.

Bagaikan menonton filem seram apabila sosok tubuh itu turun dari ruang kabinet dan lebih menjijikkan, wanita itu membuang air di sinki sebelum membuka peti sejuk untuk mencari makanan.

Lagaknya seperti pemilik rumah apabila dilihat santai menonton televisyen di sofa.

Tidak mahu berlengah, lelaki tersebut segera menghubungi pihak polis untuk menahan penceroboh berkenaan.

Rakaman yang tular

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL