spot_img

Misteri Cara Jurujual Masukkan Kereta Pameran Ke Dalam Pusat Membeli Belah Terjawab

- Advertisement -

SERINGKALI anda melihat pameran kareta dalam pusat membeli-belah dan pastinya anda tertanya-tanya bagaimana kereta dimasukkan untuk pameran tersebut, bukan?

Sekian lama ia menjadi misteri, kini misteri tersebut telah dibongkar oleh seorang pengguna Youtube @salesjalanan yang merupakan seorang konsultan jualan kereta.

“Haaaa ingat lagi tak haritu pernah juga viral pasal orang tertanya-tanya macam mana salesman bawa masuk kereta dalam mall?”

- Advertisement -

Menerusi perkongsian tersebut, beliau mengatakan bahawa sebenarnya tidaklah sukar untuk membawa masuk kereta pameran ke dalam sesebuah pusat membeli-belah. Sebenarnya, operasi memasukkan kareta pameran ini dilakukan pada waktu malam apabila pusat membeli belah telah ditutup dan tiada pengunjung di sana.

Untuk pengetahuan anda, kereta pameran dimasukkan melalui sama ada dari pintu utama atau pintu belakang pusat membeli-belah. Malah, beliau turut berkongsi video sepanjang proses membawa masuk kereta ke dalam pusat membeli-belah.

“Ni video masa tengah bawa masuk kereta dalam mall.” – video diakhir artikel.

Gambar Hiasan.
- Advertisement -

Berikutan itu, rata-rata netizen tampil dengan pelbagai reaksi dan mengatakan bahawa akhirnya persoalan mereka terjawab. Malah, para netizen berpuas hati dengan jawapan misteri tersebut.

“Akhirnya soalan dah terjawab, macam mana kereta boleh masuk tesco” – hidayujuhari

“Kitorang pernah kerja tengah malam setup event sekali dengan diorang ngerti lah sebab pernah nampak. Dulu masa kecik ingatkan dia bawak turun dari atap, sekali hari tu tengok depan depan, laaa senang je hahaha bongok. Ikut atap. Kreatif betul pemikiran masa kecik” – HusnaINFP.

- Advertisement -

Ok persoalan sudah terjawab. Dulu ada org cakap dia pasang kereta dalam mall kot. Siap ada jugak cakap masuk kereta ikut cermin. Aduh

Akhirnya persoalan ramai orang sudah terjawab. Adakah anda masih lagi ada pertanyaan yang masih tidak terjawab dalam minda anda?

Gambar Hiasan.

Rakaman yang tular

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL