spot_img

Geng Hobi Mahal Buat Hal Lagi, Kali Ini Bersaing Dengan Lori

- Advertisement -

RAMAI kecam aksi penunggang basikal bersaing dengan lori yang dilaporkan baru berlaku pagi tadi.

“Baru kelmarin keluar berita penunggang basikal kena gilis dengan lori, tak faham kenapa tak serik masih nak berbasikal tengah jalan,” tulis seorang warga maya.

Tindakan beberapa penunggang basikal mengekori dan bersaing dengan sebuah lori mengundang kemarahan orang ramai.

- Advertisement -

Menerusi sebuah video berdurasi sembilan saat yang dikongsi pengguna Twitter @Radevengers, memaparkan tiga orang penunggang basikal mengekori dengan rapat dan bersaing dengan sebuah lori besar.

Lebih membimbangkan, penunggang basikal itu juga kelihatan berbasikal di lebuh raya yang sesak dengan kenderaan-kenderaan lain.

- Advertisement -

Bagaimanapun, di mana lokasi kejadian itu dirakam tidak dinyatakan oleh pengirim video berkenaan.

Video yang telah ditonton lebih 138,000 kali itu dihujani ribuan komen yang mengecam tindakan penunggang basikal tersebut yang dianggap tidak bertanggungjawab dan membahayakan keselamatan.

“Baru kelmarin keluar berita penunggang basikal kena gilis dengan lori, tak faham kenapa tak serik masih nak berbasikal tengah jalan,” kata Amra.

- Advertisement -

“Dulu mengata budak-budak main basikal lajak, dapat dekat orang tua main basikal lagi teruk rupanya,” kata Tiha.

“Aku yang bawa motor (motosikal) pun takut nak bersaing dengan lori, kalau kena langgar memang tak dapat apa,” kata Syah.

Rakaman yang tular

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL