Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/akupuszx/public_html/wp-content/plugins/prevent-xss-vulnerability/includes/class-prevent-xss-vulnerability-frontend.php on line 264

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/akupuszx/public_html/wp-content/plugins/prevent-xss-vulnerability/includes/class-prevent-xss-vulnerability-frontend.php on line 265
Gadis Menjadi "Glow up" Sehingga Nampak Urat Biru Kerana Pernah Ditinggalkan Angkara Kulit Gelap
spot_img

Gadis Menjadi “Glow up” Sehingga Nampak Urat Biru Kerana Pernah Ditinggalkan Angkara Kulit Gelap

- Advertisement -

SEBUT sahaja TikTok, mesti anda sudah terbayang pelbagai konten menarik dan pasti anda akan menghabiskan masa ‘scroll’ konten di TikTok. Banyak trend yang dilakukan oleh pengguna TikTok untuk video mereka ‘fyp’.

Terbaharu, seorang pengguna TikTok @cikbettx telah menjadi bualan ramai. Video berdurasi 15 saat itu memaparkan dirinya yang ‘glowup’ selepas ditinggalkan kerana kulit gelap tular di media sosial. Video di akhir artikel ini.

Apa yang mencuri tumpuan, kulitnya kini cerah sehingga jelas kelihatan urat berwarna biru iaitu pembuluh darah di tangannya. Menerusi perkongsiannya itu, dia telah mengamalkan produk yang dikatakan sebagai vitamin C untuk mendapatkan kulit cerah seperti itu.

- Advertisement -

Hal tersebut membuatkan ramai orang berasa terkejut dan risau akan kesihatan diri gadis tersebut. Mana tidaknya, makan vitamin C tambahan secara berlebihan tidak elok dan boleh memberikan penyakit.

Bukan itu sahaja, para netizen juga menasihati gadis tersebut agar tidak menyesal di kemudian hari. Video tersebut kini sudah meraih 300 ribu tanda suka dan gadis itu sudah ‘private’ videonya itu selepas menerima banyak ‘nasihat’ daripada netizen.

Reaksi beberapa warga maya

- Advertisement -

Rakaman yang tular

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL