Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/akupuszx/public_html/wp-content/plugins/prevent-xss-vulnerability/includes/class-prevent-xss-vulnerability-frontend.php on line 264

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/akupuszx/public_html/wp-content/plugins/prevent-xss-vulnerability/includes/class-prevent-xss-vulnerability-frontend.php on line 265
Gadis Meraung Saat "Mandikan" Arowana Kesayangan Sebelum Kebumikannya
spot_img

Gadis Meraung Saat “Mandikan” Arowana Kesayangan Sebelum Kebumikannya

- Advertisement -

KEHILANGAN semestinya membuatkan sesiapa sahaja akan mengalami kesedihan dan mengalirkan air mata. Apatah lagi jika kehilangan haiwan peliharaan yang telah bersama-sama dengan kita buat satu masa yang sangat lama.

Haiwan peliharaan ini merupakan teman rapat dengan kita walaupun haiwan ini tidak mempunyai suara tetapi kadangkala ramai dalam kalangan kita yang menyayangi mereka disebabkan tingkah laku mereka yang dekat dan rapat dengan kita. Video diakhir artikel ini.

- Advertisement -

Bayangkan jika haiwan peliharaan tersebut sudah bersama dengan kita selama 17 tahun, mungkin sesiapa juga akan menangis dan meraung jika haiwan peliharaan yang dijaga dan dilihat setiap hari selama 17 tahun mati. Mesti akan sedih dan amat menyedihkan jika kita berada di tempat individu tersebut.

Itulah yang berlaku kepada seorang wanita iaitu satu spesies ikan yang dikenali sebagai arowana telah mati. Ikan tersebut telah dipelihara selama 17 tahun. Walaupun dalam kesedihan, wanita tersebut sempat menguburkan arowana yang sudah mati itu dan diletakkan kelopak bunga pada kubur arowana tersebut.

Menjengah ke ruangan komen pula, warga net masing-masing meninggalkan komen yang mereka memahami perasaan wanita tersebut yang telah kehilangan haiwan perliharaan dan ramai juga yang pernah mengalami situasi yang sama.

Reaksi warga maya

- Advertisement -

Rakaman yang tular

@nrcisca menemani selama 17thn #arwana #arwanafish ♬ original sound – agaмdυѕon –
- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL