spot_img

Tindakan Gadis Lap Visor Guna Kain Batik Ibu Curi Tumpuan Netizen

- Advertisement -

BERGURAU kasar dengan ahli keluarga rasanya biasa sahaja dilakukan oleh kebanyakan orang. Kadangkala ia dilihat agak keterlaluan dari kaca mata orang lain sedangkan perkara tersebut kerap dilakukan dalam ahli keluarga terdekat.

Namun, jika sudah ditayang di media sosial, setiap yang dimuat naik pasti akan diadili oleh sesiapapun baik dari sudut positif mahupun negatif. Video diakhir artikel ini.

Buat ramai geram

Hal ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Muhamad Shamim apabila memuat naik kembali satu video tindakan kurang manis seorang gadis terhadap ibunya di laman Facebook Malaysia Automotif Shitposting.

- Advertisement -

Kain tu lagi bersih dari visor helmet

Apa yang membuatkan ramai ‘panas’ adalah tindakan gadis itu yang mengesat visor helmet di kain batik yang dipakai ibunya sebelum menunggang motosikal.

Dalam kapsyen yang disertakan, gadis berkenaan mengucapkan ribuan terima kasih kepada ibunya kerana sudi menjaganya sepanjang berada dalam keadaan koma.

Demi konten sanggup buat mak jadi bahan

- Advertisement -

Tindakan tersebut telah mengundang pelbagai komen daripada netizen apabila rata-rata meluahkan rasa berang dengan perilaku yang tidak sopan itu.

Mereka juga kesal dengan sikap gadis tersebut yang dilihat biadap kerana menggunakan kain yang dipakai ibunya untuk mengelap visor helmet motosikal sedangkan boleh saja dia menggunakan kain lain untuk membersihkan cermin tersebut.

Cubalah tunjuk konten positif sikit

- Advertisement -

Takde adab ke? Tu kan mak

Bila akal dah tak fikir panjang

Rakaman yang tular

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL