spot_img

Netizen Bengang Aksi Sekumpulan ‘Rider’ Basikal Wanita Ini Pada OKU

- Advertisement -

ISU dengan seorang pemuda berlakon sebagai Orang Kelainan Upaya (OKU) belum reda, timbul lagi satu isu yang membuatkan netizen yang menonton video tular itu membuak-buak dengan kemarahan.

Ia tentang satu video yang tular di Twitter baru-baru ini, dimana beberapa orang wanita yang berpakaian seperti penunggang basikal berlakon seperti orang cacat semata-mata untuk menggunakan tandas khas untuk OKU di sebuah stesen minyak.

- Advertisement -

Dalam pada masa yang sama, turut kedengaran suara individu merakam video terbabit yang hanya tertawa melihat perlakuan rakan-rakannya itu.

Meninjau di ruangan komen hantaran tersebut, rata-rata netizen mengecam tindakan sekumpulan wanita terbabit dan menganggap kelakuan yang dibuat sungguh memalukan.

- Advertisement -

Selepas mengetahui hal yang dilakukan itu telah tular dan menaikan kemarahan orang ramai, salah seorang individu daripada rider basikal itu telah memohon kepada orang ramai serta berkata tidak mempunyai sebarang niat untuk menghina mana-mana pihak.

Psst: Baguslah dah minta maaf. Tak baiklah buat macam tu. Hormati Orang Kelainan Upaya ni, tak rugi pun. Jangan disebabkan dia istimewa, kita tidak menjaga batas gurauan dan bertindak sesuka hati.

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL