Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/akupuszx/public_html/wp-content/plugins/prevent-xss-vulnerability/includes/class-prevent-xss-vulnerability-frontend.php on line 264

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/akupuszx/public_html/wp-content/plugins/prevent-xss-vulnerability/includes/class-prevent-xss-vulnerability-frontend.php on line 265
Tular Rakaman Motosikal Hancur Dirempuh Keretapi
spot_img

Tular Rakaman Motosikal Hancur Dirempuh Keretapi

- Advertisement -

SEORANG wanita bersama dua kanak-kanak nyaris dirempuh keretapi selepas motosikal yang dinaiki tersekat ketika cuba melintasi landasan di Simpang Rel Kaliboto Kidul, Kecamatan Jatiroto, Kabupaten Lumanjang, Jawa Timur pada pagi tadi.

Menerusi rakaman Cctv yang tular, wanita tersebut dilihat cuba melintasi landasan untuk menyeberang namun motosikal yang dinaiki bersama dua kanak-kanak tersekat di tengah landasan.

Menyedari keretapi semakin hampir, dua kanak-kanak tersebut turun meninggalkan motosikal namun salah seorang daripadanya bergegas kembali membantu wanita tersebut untuk mengalihkan motosikal.

- Advertisement -

Walau bagaimanapun, cubaan tersebut gagal menyebabkan mereka melarikan diri sebelum motosikal tersebut dirempuh selang beberapa saat kemudian.

Reaksi beberapa warga maya

“Bijak yg paling kecik tu.. tahu2 je bahaya. pakai gear 4 ke tuu” – Benz Isaac

- Advertisement -

“Allah melindungimu ank n ibu syukur alhmdulillah.” – Nadia Putera

“Kenapa landasan tu xde penghadang turun masa keretapi nak lalu?” – Farah Nomie

“Subhanallah. nseb baek kak.. dgn anaknye lagi.. mesti pakai gear tinggi masa naik kat landasan tu td. Yang palang pula kenapa tak turun sebelum keretapi nak melintas?” – Mohammad Hazizie Abdul Rahman

- Advertisement -

Rakaman yang tular

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL