spot_img

Seorang Wanita Islam Bergelar Pelakon Tidak Sengaja Makan “Pork Belly” Di UK

- Advertisement -

JIKA ke luar negara, bukanlah mudah untuk mencari makanan yang halal kerana majoriti penduduk di sesebuah negara bukanlah beragama Islam. Oleh itu, perlulah berhati-hati ketika memilih makanan.

Terbaharu, Norreen telah berkongsi di Instagram miliknya memaparkan insiden yang tidak diingini berlaku kepadanya setibanya di London. Menerusi perkongsiannya, Norreen telah menjamah sandwich yang mengandungi ‘pork belly’. Video diakhir artikel ini.

Menurutnya, sandwich tersebut disangkanya sandwich biasa dan tidak tahu ia mengandungi ‘pork belly’. Hal tersebut disedarinya selepas melihat label kandungan sandwich itu tetapi sudah menjamahnya sedikit.

- Advertisement -

Lantaran itu, Norreen berasa terkejut dan telah membuang sandwich tersebut. Perkongsian tersebut mendapat perhatian netizen dan rata-rata netizen menasihati Norreen agar berhati-hati sebelum membeli makanan di luar negara.

Menjawab persoalan Norreen yang bimbang sudah termakan daging khinzir, netizen mengatakan tidak mengapa kerana dia tidak tahu makanan tersebut mengandungi khinzir.

Tidak hanya itu, ada juga netizen berseloroh bertanya bagaimana rasanya dan mendatangkan rasa kurang senang kepada Norreen. Malah, Norreen dilihat bersama Janna Nick dan Andi Bernadee ke London untuk tujuan pengambaran.

Reaksi beberapa warga maya

- Advertisement -

- Advertisement -

Rakaman yang tular

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL