spot_img

Rakaman “Salji” Turun Jadi Tarikan Terbaru Pengunjung Ke Genting SkyWorlds

- Advertisement -

AKHIRNYA saat yang dinanti-nantikan telah tiba, Genting SkyWorlds telah dibuka kepada orang awam. Setelah lama menanti, kini anda boleh terjah taman tema ‘outdoor’ yang telah siap dibina.

Terbaharu, ramai yang berkongsi suasana di taman tema ‘outdoor’ tersebut dan masuk adalah percuma sehingga 2 Januari 2022. Malah, sempena Hari Krismas, anda akan dapat merasai seperti berada di negara 4 musim kerana terdapat salji buatan.

Untuk pengetahuan anda, ia dibuka setiap hari pada jam 4 petang sehingga tengah malam dan kini boleh dikatakan ramai orang sudah berpusu-pusu ke Genting SkyWorlds.

- Advertisement -

Bagi anda yang berpeluang ke Genting Skyworlds, bolehlah ke sini untuk merasai pengalaman menarik ini. Akan tetapi, sila patuh SOP yang telah ditetapkan kerajaan untuk mengelakkan penularan wabak COVID-19.

Reaksi Beberapa warga maya

“Aku ni bknlaa bagus bab2 agama ni. Barai jgk. Tapi ni laa cara halus ‘mereka’ nk buat akidah kita goyang, sambut krismas secara halus. Imagine suasana mcmni, lepastu diorg bukak lagu krismas, mcm meraikan apa yg diorg sambut. Dgn tarikan mcmni, kita akan rasa nk join, saje nk fefeeling mcmne mat shahleh sambut krismas kt obersi. Erm??? Saje je based on hati kecik aku.” – Fisher Shami

“Ingatkan masjid yg nak penuh. Tapi sini yg penuh” – Muhammad Zakwan

- Advertisement -

“ada segilintir tu lepas balik dr genting enjoy salji krismas , dia org akan kata , haram utk menyambut atau menyertai acara perayaan org lain , haram utk mengucap selamat hari krismas , tutup genting highlands , pusat judi tak patut operasi di Malaysia… bla.. bla.. bla…” – Mathew J Reyes.

Rakaman yang tular

@pedzulkefliCentral Park Genting jurrrr ##fyp ##fyl ##gentinghighlands

♬ original sound – Hazwan Faiz

@kayu16_CEPAT KORANG MAI GENTING ADE SALJI BUATAN NIEHH!!! ##fyp ##fyptakni ##fypdongggggggg ##masukberanda ##foryoupage ##Winterwanderland ##GentingHighlands

♬ All Night – Icona Pop

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL