spot_img

Rakaman Kambing Hitam Tiba-tiba Berdiri Dan Berjalan Seperti Manusia

- Advertisement -

MANUSIA normal mempunyai dua kaki dan mereka berjalan menggunakan kedua-duanya, begitu juga dengan kucing atau anjing yang punyai 4 kaki dan mereka berjalan menggunakan keempat-empat kaki mereka. Pendek kata sebanyak mana kaki yang ada pada haiwan atau hidupan itu, sebanyak itulah kaki yang digunakan oleh mereka untuk berjalan. Video diakhir artikel ini.

Namun berbeza pula dengan seekor kambing ini. Seperti yang kita sedia maklum, kambing yang mempunyai 4 kaki biasanya akan berjalan mengunakan keempat-empat kakinya, tetapi kambing yang satu ini agak berbeza sedikit.

Video perkongsian seorang lelaki yang dikenali sebagai Alexandre Souza ini sangat pelik tapi benar dan pada masa yang sama juga agak menakutkan! Ini kerana seekor kambing hitam dilihat berjalan ‘berdiri’ seperti manusia dan menggunakan dua kaki sahaja!

- Advertisement -

Kejadian tersebut sangat mengejutkan kerana kambing itu yang dilihat berjalan perlahan-lahan tak ubah seperti manusia berjalan dan kambing itu juga diekori oleh seekor ayam.

Video yang dimuat naik Alexandre Souza itu sehingga kini telah dikongsikan sebanyak 161 ribu orang dan mendapat lebih 18 ribu tanda suka. Rata-rata netizen turut berasa gerun dan melopong kerana tidak pernah menyaksikan kambing berjalan dengan dua kaki seperti manusia.

- Advertisement -

Alexandre Souza yang merakam dan menyaksikan perkara tersebut meluahkan hasratnya untuk menjual kambing itu kerana terkejut dan tidak berani berada berhampiran dengan kambing hitam berkenaan.

Meskipun begitu, masih tidak dapat dipastikan sama ada dia merupakan pemilik sebenar kambing itu atau bukan.

Rakaman yang tular

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL