spot_img

Netizen Kecewa “Media” Arah Mangsa Banjir Berlakon Depan Kamera

- Advertisement -

PELAKON jelita, Catriona Ross menerusi Insta Stories nya meluahkan rasa kecewa terhadap segelintir pihak media yang disifatkannya sebagai biadab.

Ia berikutan mereka mengarahkan mangsa untuk ‘berlakon’ di hadapan kamera sewaktu mengambil gambar kediaman yang hanyut akibat banjir.

Arah Warga Emas “Wayang” Hadapan Kamera

- Advertisement -

Dipetik dari Instagram Kosmo, mangsa banjir, Ruhana Mahfodz melihat kediamannya yang hanya tinggal tangga dalam kejadian banjir dan arus kuat di Hulu Langat baru-baru ini.

Namun, apa yang mengecewakan warganet adalah terdapat suara pihak media yang seolah-olah ‘mengarah’ warga emas itu untuk ‘berlakon’ di hadapan kamera untuk mendapat foto yang baik.

- Advertisement -

“Tarik baju belakang tu. Sentuh-sentuh sikit kak. Panjat sikit. Naik atas (tangga)”– arah seorang individu dipercayai petugas media.

Walaubagaimanapun, pihak Kosmo menjelaskan bahawa suara yang memberikan arahan kepada warga emas itu bukan dari pihak mereka.

“Suara yang anda dengar memberi arahan bukan wartawan kosmo!” – jelas Kosmo.

Rakaman yang tular

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL