spot_img

Lampu Isyarat Paling “Cepat” Umpama Gerak Pakai Niat

- Advertisement -

KEWUJUDAN lampu isyarat yang diletakkan di sesetengah jalan adalah untuk mengawal lalu lintas jalan raya. Dengan adanya lampu isyarat ini, lalu lintas kenderaan menjadi lebih teratur dan lancar.

Bagaimanapun, ada sesetengah lampu isyarat yang kadang kalanya rosak membuatkan pengguna terkeliru untuk terus jalan atau berhenti. Jika sebelum ini lampu isyarat di Seksyen 13 menjadi tumpuan ramai kerana tempoh menunggu yang terlalu lama.

Namun begitu, baru-baru ini rakaman keadaan lampu isyarat ajak ‘bergurau’ yang dikatakan di Melaka pula telah menjadi perhatian ramai. Dalam perkongsian tersebut kelihatan lampu isyarat yang mengira secara menurun untuk bertukar kepada hijau dari merah.

- Advertisement -

Apa yang menjadi perhatian ramai adalah apabila lampu itu bertukar hijau dan dalam sekelip mata bertukar kepada merah kembali. Berikut adalah rakaman lampu isyarat ajak ‘bergurau’ yang dimuat naik di TikTok oleh seorang pengguna dengan nama akaun shooterpixtures. Video diakhir artikel ini.

Perkongsian rakaman yang dikongsikan ini telah meraih lebih 100 ribu tontonan dan hampir 10 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Lampu hijau orang race drag pon lama lagi. Mau dok standby gear 1 rem”

“Eh aku pun macam nak marah..Lagu tu dah kenapa haaaa”

- Advertisement -

“Laaa gerak guna niat je tu”

“Nak masuk gear pun tak sempat”

Rakaman yang tular

@shooterpixturessakit pulak ati kiter wak 🤣 ##trafficlight ##melaka ##fyp ##bergurau

♬ suara asli – 🔥P.T.R.A.molana yuswan 🔥

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL