spot_img

Beberapa Sukarelawan Bertengkar Enggan Bayar Tol Kerana Mahu Hantar Bantuan

- Advertisement -

TERBAHARU, sebuah video tular memaparkan tindakan beberapa orang individu yang dipercayai pasukan bomba sukarela dari Pulau Pinang didakwa sedang bertengkar dengan dua pekerja di sebuah plaza tol kerana enggan membayar tol.

Menerusi video tersebut, pasukan bomba sukarela itu dikatakan dalam misi menghantar bantuan kepada mangsa banjir dan meminta untuk dikecualikan dari membayar tol. Video diakhir artikel ini.

Lantaran itu, pekerja tol memaklumkan tiada pengecualian pembayaran tol bagi setiap individu yang melalui laluan lebuh raya melainkan beberapa agensi yang telah ditetapkan. Malah, video itu mendapat perhatian orang ramai.

- Advertisement -

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen mengatakan faham mereka memberikan bantuan tetapi sewajarnya mereka membayar tol kerana ia dua perkara berbeza.

Malah, para netizen turut mengatakan ada juga jabatan kerajaan yang perlu membayar tol apabila melalui plaza tol. Ada juga netizen yang mempertikaikan tindakan individu-individu terbabit.

“Nak hantar bantuan ke nak minta bantuan ni?” kata seorang warga maya.

Rakaman yang tular

- Advertisement -

Reaksi beberapa warga maya

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL