spot_img

Empat Lagi Pengasuh Untuk Jaga Patung ‘Roh Anak-anak’ Milik Youtuber Ini

- Advertisement -

SEORANG peniaga dan juga dikenali sebagai seorang Youtuber sedang mencari pengasuh untuk menjaga kesemua anak patung puaka dibawah jagaannya.

Menurut sumber, youtuber yang dikenali sebagai Rizki Nasution telah menawarkan Rp10 juta setiap bulan kepada sesiapa sahaja yang sanggup menjadi pengasuh tersebut. Selain itu, pengasuh tersebut juga akan mendapat makanan dan tempat tinggal percuma kerana semuanya akan ditanggung.

“Saya masih memerlukan 4 pengasuh lagi untuk patung anak-anak arwahku, gaji Rp10 juta per bulan per orang,” tulisnya melalui unggahan Instagram @rizki_nasution1 pada Kamis, 6 Januari 2021.

- Advertisement -

Tambahnya, dia juga telah meletakkan beberapa syarat yang perlu dipatuhi oleh kesemua pengasuh untuk menjadi penjaga kepada patung ‘roh anak-anak’ miliknya. Syarat tersebut ialah:

1. Lelaki/wanita 17-40 tahun
2. Bebas dari sebarang pelajaran atau kerja
3. Tidak memiliki anak di bawah usia 7 tahun
4. Bersedia mental dan siap bekerja keras
5. Bersedia berdomisili Jakarta/Medan. Pembiayaan luar bandar tidak ditanggung untuk ke Jakarta/Medan.

Bukan sahaja berkongsi melalui Instagram, Rizki Nasituon juga mengunggah iklan pencarian babysister itu di akaun TikTok salah satu patung roh milik anaknya iaitu @alejandro_nasution1.

- Advertisement -

Psst: Korang nak cuba ke jadi pengasuh anak-anak patung Youtuber ni?

Nak macam-macam info? Jom join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

- Advertisement -

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL