spot_img

Lelaki Terkejut Dapat Tukar Syiling Dalam Tempayan Cecah RM25K

- Advertisement -

PETALING JAYA – Pepatah Melayu ada menyebut, ‘sikit-sikit lama-lama jadi bukit’ mungkin bertepatan bagi mengenai situasi ini.

Melalui satu klip video tular di media sosial ketika ini, seorang lelaki berjaya menukar duit syiling yang dikumpul sejak sekian lama sebanyak RM25,000.

Perkongsian itu juga memaparkan duit syiling yang dikumpul sejak sekian lama itu penuh satu tempayan.

- Advertisement -

Rata-rata orang ramai yang menyaksikan klip video tersebut turut terkejut dengan jumlah wang yang mencecah puluhan ribu ringgit.

“Banyaknya, tapi betul saya pernah tukar syiling yang saya simpan dalam kotak bedak anak saya, penuh kotak tu pun dah dapat RM800 lebih.”

- Advertisement -

“Saya nak cakap, jangan pandang rendah dengan syiling, kita ni kalau 10 sen pun merata dekat rumah. Kumpul saja mana tahu dapat RM100,000,” kata Fakhri Nazim.

“RM25,000 banyak tu, kereta Proton Waja second hand dapat beli tiga. Betul rajin menyimpan abang ni.”

“Tengok video ni aku pula rasa nak kumpul duit syiling bermula hari ni, doakan aku istiqomah geng. Dapat beli Yamaha Y15 dah bersyukur dah,” jelas Irfan Paksu.

Rakaman yang tular

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL