spot_img

Luar Biasa Unik Stesen Minyak Petronas Ini, Barang Dapur Pun Ada Di Jual

- Advertisement -

BIASA kalau kita ke stesen minyak seperti Petronas atau Petron, sudah tentulah tujuan kita ke situ untuk mengisi minyak kenderaan.

Kalau nak beli barangan lain, ia boleh jadi perkara kedua sebab tak banyak barang yang dijual di stesen minyak kecuali makanan dan minuman buat mengisi perut pengguna jalan raya.

“Petronas Pendang paling UNIK di Malaysia”

Namun lain pula dengan satu stesen minyak Petronas di Pendang, Kedah ini apabila kedai Mesra miliknya menjual pelbagai jenis barangan yang sepatutnya boleh didapati di pasaraya. Wow!

- Advertisement -

Menerusi perkongsian @siti5874 yang juga pemilik kepada stesen minyak tersebut, dia telah memaparkan bahagian dalaman kedai Mesra di stesen minyak itu yang menjual pelbagai jenis barang termasuklah minyak masak, rempah ratus dan sayur-sayuran tau! Hebattt!

“Tahniah puan, ini baru orang bisnes”

Perkongsian wanita ini telah mendapat pujian netizen yang salute dengan idea unik dan kebijaksanaan pemilik stesen minyak tersebut.

- Advertisement -

Malah ramai juga yang teruja nak pergi ke stesen minyak ni sebab ia menjual pelbagai jenis barangan serta memudahkan pengguna kalau ada yang urgent nak beli barang dapur di waktu malam.

petronas-pendang

Uish kalau macam ni tak kalut lah tengah malam nak cari mini market ke apa kan. Pergi Petronas je senang!

- Advertisement -

Nak macam-macam info? Jom join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL