spot_img

Gelandangan Tua Disepak Hingga Tertunduk, Halang Rampas Kotak Alas Tidur

- Advertisement -

SEJAK semalam, tular di media sosial satu video seorang gelandangan yang di dakwa ditendang oleh seorang individu sehingga tertunduk menahan sakit.

Perkara itu dikongsikan oleh seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Krul Nizam dengan mengatakan kejadian tersebut dirakam sekitar 14 Januari 2022 jam 7 pagi di Bukit Bintang.

Rampas Kotak Dan Alas Tidur

- Advertisement -

Dalam video tersebut, dapat dilihat beberapa individu bertindak mengemas tempat tidur gelandangan itu yang sarat dengan sampah serta kotak-kotak alas tempat tidurnya.

Dia yang cuba menahan barang-barang tersebut dikemas seakan cuba menghalang namun secara tiba-tiba salah seorang daripada individu berkenaan menendang perut gelandangan yang dipercayai warga emas itu.

- Advertisement -

Walaupun ramai yang faham akan tindakan gelandangan itu sememangnya salah kerana tidur dan membuat kawasan tersebut bersepah, namun perilaku kasar yang dilakukan ketika membersihkan tempat berkenaan agak keterlaluan.

Hal ini membuatkan banyak pihak kurang senang dan mengecam tindakan kasar tersebut di ruangan komen Krul Nizam.

Seronok Ke Sepak Orang Tua Yang Lemah?

Rata-rata meluahkan rasa marah kerana menganggap tindakan biadap itu tidak harus dilakukan kerana gelandangan tersebut juga manusia biasa dan sudah pun berusia.

- Advertisement -

Sepatutnya proses membersihkan kawasan tersebut dilakukan dengan cara yang lebih baik agar tidak menyakiti mana-mana pihak dengan sesuka hati.

Tak Berhati Perut Betul

Suka Suka Sepak Orang

Kerja Tinggi Tapi Adab Tak Ada Pun Tak Guna Juga

Sumber: Facebook Krul Nizam

Nak macam-macam info? Jom join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL