spot_img

Permainan Paling Bang*ng Tahun 2022?

- Advertisement -

TAMAN permainan merupakan satu kawasan di tempat awam yang menjadi tempat kanak-kanak untuk bermain. Siapa yang selalu bawa anak-anak pergi main sana?

Terdapat satu posting daripada seorang pengguna Facebook berkenaan wujudnya sebuah taman permainan yang paling ‘bangang’ 2022. Apa kes ni?

Dia yang memegang akaun bernama Amer Narani mengatakan yang ianya sangatlah bahaya untuk kanak-kanak kerana keadaan binaannya yang sangat teruk.

- Advertisement -

Boleh Bocor Kepala Budak-budak Ni

Menurutnya lagi, gelongsor tersebut keseluruhannya diperbuat dengan simen dan penghujung lantai gelongsor itu juga hanya beralaskan pasir saja.

Amer juga musykil bagaimana projek sebegini boleh lulus dengan pihak yang bertanggungjawab. Walaubagaimanapun, lokasi keberadaannya tidak diberitahu.

- Advertisement -

Apa pandangan korang? Kesian dekat budak-budak yang main dekat situ. Bagi je siapa yang buat taman permainan tu main dekat situ tengok dia cedera ke tak.

Kredit: Amer Narani

Nak macam-macam info? Jom join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

- Advertisement -

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL