spot_img

Ibu Gajah Panik Kejut Anak Tak Bangun Sampai “Panggil Penjaga Zoo Kejutkan

- Advertisement -

IBU mana yang tak sayangkan anak. Setiap yang bergelar ibu, baik makhluk apa sekali pun mesti ada sifat peduli akan anak masing-masing. Begitu juga dengan ibu gajah di Zoo Prague ini. Melalui sebuah klip video yang dimuat naik oleh seorang pengguna Twitter, kelihatan seekor ibu gajah mendekati anaknya yang sedang terbaring seolah-olah tidak sedarkan diri. Video diakhir artikel ini.

Ibu gajah berkenaan kemudiannya mencuit-cuit si anak menggunakan belalainya. Namun begitu, anaknya masih kelihatan terbaring dan tidak menampakkan tanda-tanda untuk bangun. Mungkin panik dan menyangka sesuatu yang buruk terjadi kepada anaknya, ibu gajah ini terus ‘memanggil’ penjaga zoo untuk membantu mengejutkan anaknya.

- Advertisement -

Seorang lelaki dipercayai penjaga zoo di situ datang mendekati anak gajah tersebut sambil menggerak-gerakkan badannya beberapa kali. Tak lama kemudian, anak gajah itu terus bangun dan meluru ke arah ibunya. Boleh pulak anak gajah ni buat ‘prank‘ dekat mak dia ya. Korang macam mana pulak kalau mak kejut bangun tidur? Ada jugak ke yang ‘tidur mati’ macam ni?

Rakaman yang tular

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

- Advertisement -

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

- Advertisement -

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL