spot_img

Isteri Dedah Sikap Sebenar Ali Puteh Seorang Lelaki Yang Ada Prinsip Hidup

- Advertisement -

RAMAI netizen yang sangka Ali Puteh seorang lelaki yang mudah sentap dan tegas orangnya, ini dapat dilihat dari cara dia membalas komen netizen di media sosial. Ali juga seorang yang tidak akan berdiam diri jika ada netizen berterusan melemparkan kata-kata yang tidak enak kepada dirinya.

Namun itu semua hanyalah telahan orang luar semata-mata, menurut Melati Fitri suaminya tidaklah garang sangat tetapi lebih pada seorang lelaki yang sangat menjaga prinsip hidupnya dan tidak akan mudah putus asa apabila mengejar impiannya.

- Advertisement -

“Awak rasa dia macam mana?? Ramai yang kata dia garang tapi tak la garang sangat sebenarnya. Dia ngorat time sekolah dulu. Dia punya prinsip selagi dia tak dapat selagi tu lah dia try,” jawabnya.

Sementara itu, Melati mendedahkan perkara itu ketika menjawab pertanyaan seorang pengikutnya yang ingin mengetahui perangai sebenar Ali dan caranya memikat isteri masa awal perkenalan.

- Advertisement -

Untuk rekod bersama, Ali atau nama sebenarnya Syed Ali Mubarak dan Melati mendirikan rumah tangga pada 2016 dan dikurniakan tiga cahaya mata namun anak kedua mereka meninggal dunia akibat kompilasi jantung.

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

- Advertisement -

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL