spot_img

Akak 7E Tampil Beri Kata Kata Makan Dalam Selepas Kes Kena Tengking Dengan Kak Long

- Advertisement -

SEJAK dua ke tiga menjak ini, tular di media sosial akan isu membabitkan seorang wanita bergelar kak long apabila dia membuat onar di kedai bersama anak lelakinya.

Kejadian itu menerima tentangan dan kecaman hebat daripada kalangan netizen sehingga akhirnya wanita itu mengalah dan akui kesilapannya kerana keterlaluan dalam tindakan.

Akak 7E buat ramai terpegun

Berikutan kes itu, siapa sangka akhirnya akak 7E masuk ‘line’ apabila dia memuat naik sebuah video bersama staf yang lain di Tiktok pula.

- Advertisement -

Dalam sorotan yang dikongsikan oleh pemilik akaun, kelihatan dua orang staf perempuan dan seorang staf lelaki yang mana masing-masing menutup mulut mereka sewaktu video dirakam.

“Masih lagi tersenyum”

Turut disertakan dalam entri tersebut memaklumkan bahawa mereka masih beroperasi seperti biasa walaupun kedai diserang kak long, malah pelanggan juga masih ramai.

- Advertisement -

“Patut kak long geram”

Perkongsian itu sekaligus menghuraikan segala tanda tanya netizen akan pemilik suara di dalam video sebelum ini , bila mana staf yang mengawal situasi tenang sahaja walau beberapa kali dibidas.

Bukan itu sahaja, rata-ratanya juga tidak putus memuji kecantikan mereka.

- Advertisement -

Terdahulu PERMOHONAN maaf Kak Long atau Wan Nor Baizura kerana bersikap kasar nampaknya gagal memberi impak kepada orang apabila dia terus menerima kecaman.

Menerusi temubual dengan mStar, Kak Long bagaimanapun berkata dia memaafkan semua pihak yang melemparkan kata-kata kesat Terhadapnya dan keluarganya.

Malah kata Kak Long, dia sedia untuk berubah ke arah yang lebih baik selepas apa yang terjadi.

Dalam pada itu anak lelaki Kak Long dikenali sebagai Adam yang berusia lapan tahun berkata dia pada mulanya masuk ke kedai serbaneka tersebut untuk membeli air.

Namun tanpa disangka, Adam mendakwa kakitangan kedai berkenaan menuduhnya ingin mencuri mainan serta mengugut untuk membawanya ke balai Polis.

Rakaman yang tular

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL