Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/akupuszx/public_html/wp-content/plugins/prevent-xss-vulnerability/includes/class-prevent-xss-vulnerability-frontend.php on line 264

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/akupuszx/public_html/wp-content/plugins/prevent-xss-vulnerability/includes/class-prevent-xss-vulnerability-frontend.php on line 265
Aisar Khaled Dikecam Buat "Content" Hidup Bujang Tapi Tayang Duit
spot_img

Aisar Khaled Dikecam Buat “Content” Hidup Bujang Tapi Tayang Duit

- Advertisement -

SEBUT saja nama Aisar Khaled, pasti ramai mengenali influencer kontroversi itu. Apa saja konten yang dibuat pemuda itu pasti akan menjadi perhatian ramai.

Baru-baru ini, Aisar ada memuat naik content terbaru di akaun Tiktok miliknya memaparkan kehidupan sebagai orang bujang. Bagaimanapun, Aisar sekali lagi dikecam oleh netizen yang kurang senang dengan konten tersebut.

Mana tidaknya, menerusi video itu Aisar seolah sedang mengeluh ketika membuat peti sejuk di rumahnya dan ada sebiji telur.

- Advertisement -

Namun, apa yang lebih menjadi perhatian apabila peti sejuknya itu dipenuhi dengan bungkusan duit RM1. Bukan itu saja, dia kemudian mahu mengambil kasut dan membancuh teh, namun memaparkan banyak longgokan duit.

Perkongsian Aisar itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang mengecam tindakan pemuda itu seolah menunjuk-nunjuk.

Rakaman yang tular

- Advertisement -

Video itu turut dimuat naik oleh pengguna Twitter dengan menulis kapsyen menyindir Aisar bahawa pemuda itu akan membuat permohonan maaf seperti yang pernah dilakukannya sebelum ini.

Dalam pada itu, ada segelintir netizen tidak faham apa sebenarnya motif di sebalik video itu. Malah, ada yang menegur tindakannya itu boleh mengundang bahaya lebih-lebih lagi jika ada individu yang berniat jahat.

Wak Doyoh Komen

Dalam pada itu, Wak Doyoh ada meninggalkan satu komen seolah menyindir

- Advertisement -

“Kena kecam mintak maaf, tunjuk solat. Pastu buat lagi mintak maaf tunjuk solat. Begitulah seterus nya sampai abg jamil mampos..” tulis Wak Doyoh

Nak macam-macam info? Jom Join Channel Telegram Aku Papan Kekunci

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

- Advertisement -
- Advertisment -
- Advertisment -
close
spot_img

VIRAL